Andmekandjad

Mina olen kasutanud paljusid erinevaid andmekandjaid, näiteks mälupulka, CD ketast ja DVD ketast. 
Puudub oma isiklik arvuti, kuid selle eest olen alati lubatud kasutama vanemate oma. Mina ise, isiklikult  kõige rohkem kasutan mälupulka, mille peale salvestan kõik oma reiside ja fotosessioonide pildid, kuna see on väike ja kompaktne. Pere kasutab ka välist kõvaketast, kuid ise pole sellega kokku puutunud.
Minu kogemused on üldjuhul olnud head, ainuke probleem on olnud, et ei saanud mälupulgale tähtsat videot laetud. Fail oli liiga suur.
Mälupulk.
dvd

cd

Kommentaarid

  1. Mälupulk ei ole kindlasti kõige parem viis oma andmeid tänapäeval hoida. Mõtle alternatiividele. Postitusel peab alati olema ilmestamine ja pilt.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu Arvuti

Norra Reis